Recenzja eko produktu - Szampon do włosów w kostce uniwersalny (Cztery Szpaki)

Dziś chciałabym Wam powiedzieć o moich wrażeniach po używaniu szamponu w kostce od Czterech Szpaków :)



Szampon w kostce jest alternatywą dla tradycyjnych szamponów w plastikowych butelkach, ten od 4-ech szpaków przyszedł do mnie zapakowany w sam kartonik (zdjęcie niżej), także jest to faktycznie spora różnica "ekologiczna".




Przy moich długich włosach zawsze produkowało się dużo pustych plastikowych butelek po szamponie, co nie ukrywajmy - nie jest dla naszej planety obojętne. Wielu przed zakupem blokuje cena - 32 zł a 10 zł to jest, jakby nie patrzeć różnica. Czy jednak faktycznie cenowo ten szampon wypada aż tak słabo?


Przy długich włosach 200ml szampon wystarczył mi na niecały miesiąc. Korzystałam z Alterry, więc jedna butelka to ok. 9-10 zł.
Tym szamponem w kostce myłam włosy aż 3 miesiące!!!


(Wprawdzie nie myłam ich standardowo - niestety zapomniałam o kostce i zostawiłam ją w kubku pod prysznicem - rozmiękła, więc włożyłam ją do słoika i żeby umyć włosy nalewałam do niego wody, potrząsałam i tą pienistą wodą myłam włosy :p).
W ten sposób patrząc szampon ten wychodzi cenowo całkiem podobnie do szamponów w płynie.








Szampon ten wyglądem przypomina trochę mielonkę, a to za sprawą SCI (tych białych "makaroników") - SCI wytwarzany jest z oleju kokosowego i zawiera domieszkę kwasów tłuszczowych pochodzących z oleju kokosowego, co odżywia włosy.

Szampon pachnie trochę bergamotką, w każdym razie przyjemnie i świeżo ;) Dobrze się pieni.
Niestety jeśli wpadnie Wam piana do oczu... uuu, współczuję, mega szczypie.

Moje włosy na ten szampon reagują dobrze, mogę na spokojnie położyć się spać z mokrymi włosami i wszystko rano wygląda, jak trzeba.

Wybierając szampon w kostce patrzcie na skład. Jeśli zawiera NaOH, to nie jest to szampon a mydło - można nim niby umyć włosy, ale moje na przykład są jeszcze tłustsze po takim "umyciu".
Szukajcie w składzie SCI, to naprawdę dobry produkt na szampon w kostce - jest delikatny i faktycznie myje ;)

Komentarze

Popularne posty